среда, 16 сентября 2015 г.

Фахівець з лінгвістики

1. Кількість слів і виразів узагальнюючих, оціночних
Чи намагається автор переконати читача? В чому? Цілі і мотиви написання статті.
 В статті наведені  факти чи думки автора?

 Граматичні, орфографічні помилки

1. Чому, для чого цей сайт було створено? (щоб інформувати, переконувати, пояснювати, продавати, пародіювати, просувати ідеї, для пропаганди, інше)

2. Чи це комерційний, урядовий сайт, чи сайт організації, чи окремої людини, групи людей?

3. Чи є якісь докази упередженості (інформація надається тільки з одного боку, чи є прихований заклик до чогось, чи є явні намагання переконати вас, вплинути на вас, змінити вашу думку?

4. Чи є в статтях багато слів оціночного (хороше, погане, добрі, злі, корисно, шкідливо, тощо) чи узагальнюючого характеру (всі, завжди, ніхто, ніколи, тощо)? Чи є інформація, яку навмисне приховано? пропущено? Чи може ця упередженість про щось додаткове свідчити?

5. Чи можна на сайті відрізнити факти від думок, умовиводів авторів? (факти - Що? Де? Коли? Хто особисто?)

6. Чий голос та інтереси представлені на сайті? Чий голос та інтереси залишені без уваги?

Чи включили б ви цей сайт до свого переліку джерел на користь аргументації одної з точок зору з цієї теми?

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Наскільки добре Ви знайомі з критичним оцінюванням ресурсів Інтернету?