1. Об'єднатися у групи по 4 чоловік
3. Обравши роль, вивчіть запитання, на які Вам необхідно дати відповіді. Кожна роль передбачає вирішення певного завдання, виконання якого допоможуть розроблені інструкції
4. Кожен на компю'тері завантажує програму для перегляду веб-сайтів (браузер).
5. Введіть з клавіатури, або скопіюйте з запропонованого вчителем ресурси, адреси веб-сайтів для аналізу. Завантажте сайти.
6. Перегляньте продовж 15 хвилин всі веб-сайти та дайте відповіді на запитання Аркушів оцінювання. Кожен учасник заповнює лише свій аркуш, що відповідає його ролі в малій групі.
7. Через 15 хвилин обговоріть одержані висновки в своїй малій групі для кожного сайту.
Визначте який сайт є найбільш придатним для використання в якості джерела інформації (написання науково-дослідницької роботи), а який найгірше.
2. Оберіть у малій своїй групі кожен свою роль. У кожній групі буде Фахівець зі надійності та датування, Фахівець з авторства, Фахівець з лінгвістичного аналізу , Фахівець з навігації та зображень
3. Обравши роль, вивчіть запитання, на які Вам необхідно дати відповіді. Кожна роль передбачає вирішення певного завдання, виконання якого допоможуть розроблені інструкції
4. Кожен на компю'тері завантажує програму для перегляду веб-сайтів (браузер).
5. Введіть з клавіатури, або скопіюйте з запропонованого вчителем ресурси, адреси веб-сайтів для аналізу. Завантажте сайти.
6. Перегляньте продовж 15 хвилин всі веб-сайти та дайте відповіді на запитання Аркушів оцінювання. Кожен учасник заповнює лише свій аркуш, що відповідає його ролі в малій групі.
7. Через 15 хвилин обговоріть одержані висновки в своїй малій групі для кожного сайту.
Визначте який сайт є найбільш придатним для використання в якості джерела інформації (написання науково-дослідницької роботи), а який найгірше.
8. Надішліть електронного листа на адресу вчителя (aniapred@gmail.com) та свого одноклассника (з іншої группи) з рекомендацією, який сайт ви б рекомендували як достовірний.
Комментариев нет:
Отправить комментарий